26 Mart 2010 Cuma

michael jackson

michael jackson

bir insan ne kadar şöhret olabilir sorusunun cevabıydı michael jacksonmüziğin sultan süleyman'ı, dünya ona da kalmadı. 80'ler deyince, pop deyince o bellenmişti. pop müziği bir michael jackson, bir de michael jackson'a benzemeye çalışanlar şeklinde ikiye ayıranlar var. o'nun şarkılarıyla büyüyen milyonlar, şimdi yaşlandıklarını ve yeni bir yüzyıla girdiklerini anlıyorlar. uri geller michael'a "iyi misin sen?" diye sormuş, michael (mahalleden arkadaşım der gibi oldu) ise "ben çok yalnız bir adamım" demiş. binlerce şarkıcının özendiği, milyonların hayali olan biri bunu diyor. ders çıkarmak zor olmasa gerek. mtv'de klibi dönen ilk zenci olması, dünya çapında 100 milyondan fazla satarak gelmiş geçmiş en çok satan albüm olan thriller'i, elvis presley'in kızıyla evlendiğinde çocuğu olsa (elvis jackson) dünyanın en medyatik çocuğu olacağı... moonwalk dansı...

çocuk taciz iddiaları, renginin açılması, burun ve yüz ameliyatları, "ben peter pan'ım" deyip neverland'a tıkılması. milyonlar ona benzemeye çalışırken, o'nun bir çizgi karaktere benzeme gayreti... düttürük bir yerde bekçi olup kendini bir halt zannedenler varken, anketlere göre dünyanın en meşhur insanı olup hayranlarına "ben de sizi seviyorum, sağolun" tarzı konuşması, konumunu yemediğini göstermiyor mu?

michael jackson ulvi bir adamdı demeye filan çalışmıyorum. çıkan sonuç nedir sizce?

dünya böyle bir yer. eşeği bulursun, palanı kaybedersin. palan gelir, eşek gider. king of pop olursun, sonra boş işlerle uğraşıp millete espri malzemesi olursun.

(antikolpa, 12.02.2010 10:38)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder